måndagslista

Början min lista som Jennyn.


I dag, måndag är jag glad för att.......

♥ 
Min älskade familj, vad skulle jag göra utan er.

  Min Stora son tar studenten på fredag.

  Solen skiner, har sommaren kommit ?

  Jag och Stora  sonen har haft en bra dag, trots att vi har städat hans stuga ;)

  Jag köpt lotter till midsommarlotteriet så att det även i blir midsommarfest i hembygdsgården, tvärs över vägen. En "riktigt" midsommarfest som jag hade när jag va liten med dans och sång runt midsommarstången, tombola och få köpa fika av "tanterna" =)


Ni missar väl inte att titta in hos Jennyn och läser flera måndagslistor ?

Kommentarer
Postat av: Vero

Härligt med dessa måndagslistor.

Jag har tagit för vana att varje kväll skriva om tre bra saker från dagen.

Då avslutar jag kvällen med positiva tankar och det är ju aldrig fel. ;o)



Hoppas du får en bra dag. Själv så jobbar jag idag till 13 nånting och sen till butiken för att lämna ut lite beställningar och packa lite nytt tänkte jag.



Ha det gott!

2010-06-01 @ 08:31:22
URL: http://verosparlor.blogspot.com
Postat av: jenny

Hallå :) Nu är du upplagd, det fungerade inte alls med blogg.se i går, men nu så finns du med!



Ha en fin dag i solen! Kramar

2010-06-01 @ 10:00:33
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Nina

jaaa, visst känns det väl som sommar ute nu??? ;)



hoppas du haft en fin tisdag åxå.. kramkram!

2010-06-01 @ 19:00:03
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0