Måndagslista

Måndag igen, tycker mest det är måndagar ;)

Här är min måndagslista, titta in hos jennyn om ni vill läsa flera =) 
Måndagslista är en bli glad och pepplista, såna kan man nog aldrig läsa för många av.

♥   Min Sambo, älskar verkligen honom och mina barn älskar dom också ♥

♥   Vi har planer på att börja rusta här hemma igen, har legat lågt med det sen A föddes

♥   Att A mår bra och är frisk trots alla farhågor när han låg i magen ( det kommer över mig igår, detta är något som jag är oerhört tacksam över)

♥   Att bo på landet, bara öppna dörren så har vi skogen framför oss. Det är livskvalite för mig.

♥   Mina framtidsplaner grusades för några veckor sen. MEN nu har jag chansen att hitta på något annat jag vill med mitt liv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0