onsdag

Blev tyvärr inget mera skriva i går kom inte hem förrän kl21 och då ville jag umgås med dom nära och kära som va vakna =)

Kursen igår va mycket bra. Vi va bara 3 st idag så vi fick prova många gånger och mycket hjälp. Mycket är det att lära sig men roligt kommer det att bli nu när vi får göra mera saker på jobbet =)  Men mycke olika skelettdelar finns det i ansiktet. Är ju snart 25år sedan jag läste till tandsköterska och hittills har jag inte haft någon anledning att använda deras namn. Jo en del men dom flesta kan jag bara dom svenska namnen på...Har fått lära oss se en massa "fel/sjukdomstillstånd" också så vi ser dom när vi tar bilder och kan skicka patienterna vidare om det bejövs.

Dottern kom in så vi åkte till Gränby och handla lite. Mest Dottern förstås ;)  Men även jag köpte något efterlängtat. Ska testa dom i dag så skriver ett eget inlägg om dom =)


Idag är det sista dagen som fluortant den här terminen. Lite synd för jag tycker det är kul, men det går fort snart börjar höstterminen ;)  Men det törs jag inte säga till Dottern som ska hinna massor innan dess =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Då var du inte så långt bort från mig

2010-05-05 @ 14:23:25
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0