solskenslördag

Vilken härlig lördag vi haft idag =)  Solsken och åter solsken =)  Visserligen har jag tvättat några fönster även i dag men har hunnit med en massa annat trevligt också. Mamma, syrran och två av hennes barn va över till svärföräldrarna och köpte blommor kom sen över till oss på en fika i solen. Jag har fått lite ränder =)  Tvättat några fönster till och bädda rent i sängarna hann jag också med innan vi åkte till bästa M på mat och lite speedway. Jag och barnen åkte i vanlig ordning hem tidigare för att natta A i sin säng.

Morgondagen kommer att bestå av lite rena gardiners upphängningar och stadsbesök, det är Stora sonen som äntligen ska få kläder till studenten.

 Blomma från svärföräldrarnas växthus.

Kommentarer
Postat av: Asbjornzainab

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-02-24 @ 12:11:53
URL: http://asbjornzainab.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0