söndag + lite måndag

Gårdagen blev även den en bra dag. Hann dock inte skriva något :(  Börja gårdagen med jobb. Hämta Stora sonen på vägen hem =)  Fick rabarberpaj och glass när vi kom hem =) 

Jag hade sen planer på att gå igenom A;s kläder. Få bort dom små och vintriga och plocka fram somriga och kläder för varma soliga dagar =)  Tog tid men nu är det gjort. Hade ju redan plockat bort en del, syrran fick ju 1,5 kasse med kläder när hon va häri veckan. Men nu ångrar jag att jag inte gjorde det här tidigare.....för nu står det 3,5 kasse till där uppe och som ska till dom....Kommer ju inte träffa dom förrän till semestern och då lär dom ha redan ha fullt i bilen och inte få hem allt :(

Sambon bjöd även i dag på mat =)  Idag blev det kyckling wook, mums. Är ju egentligen grillväder men tyvärr så har våran gasol till grillen tagit slut :(  Så det måste inhandlas innan det blir något mera grillande här hemma.

Dottern och jag va ute och jogga lite. Idag stod det jogga 3 min och rask promenad 30 sek *10. Börjar kännas bra att vara ute och jogga. Är nu bara lite rädd att det ska dyka upp en grävling eller vildsvins familj när vi är ute :(

Sambon och jag avsluta dagen med att se Wallander filmen Joker på tv.


Dagen i dag bjuder på solsken, va lite rädd att den skulle vara borta idag när jag är ledig ;)  A och jag har planer på att åka till kyrkis =)  Men innan ska tvätten hängas ute =)
Om det blir som tänkt så kommer vi att hämta upp Dottern vid skolan och åka till Thun´s och handla lite student kläder och kanske något annat ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0