springcykel

Så där nu har tråkonsdag blivit slötorsdag......Men det gäller att sätta fart för jag har massa på min TO DO lista.........

Änså länge har vi mest myst jag och A =)  Träffat farfar som varit här  och hämtat lite saker och pratat med farmor i telefon. Snälla hon fråga om hon kunde hjälpa till med nått till Stora sonens student. Baka bullar bev det ;)  Nåt hon är super duktig på. Ska tillägas att hon nu några månader jobbar 7 dagar i veckan då dom har försäljning av blommor växthusen. Hon fråga även om hon skulle ha A några timmar så jag hinner fixa här hemma.

A har blivit en hejjare på sin "sprincykel". Går ännu bäst i nerförsbackar men har kommit på att han ska ta up fötterna mellan varven när han fått fart. Så det får nog bli en sväng ut idag fst det hänger regn i luften

Det är en sån här springcykel A har. Den är köpt på Biltema redan förra året. Nu kostar dom 499kr. D kallar dom den för övningscykel om ni söke ;)

 Här är en bild på A förra sommaren när han just fått cykeln.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Riktigt snygg den där! Motorcykel-style! Ska snart köpa en, får kolla in den där på Biltema.. hur tung är den?

2011-11-11 @ 14:13:04
URL: http://www.aswellas.se/springcykel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0