tråkigt stadsbesök :(

Verkar fortfarande vara svårt att få inlägg publicerade :(  Har 2 som ligger och väntar men som står att dom lades ut igår.....

Dagen idag började bra men har utvecklats till en skitdag :(   Varit till Stan, provade ett par joggingskor. Japp jag har tagit några vingliga jogginssprång ;) Dottern och jag har börjat "lära" oss jogga med hjälp av Topphälsa som i nr 5  hade en "joggskola" Få se hur länge vi kommer att hålla på men nya skor behöver jag iallfall =)

Stora sonen va också med, han tar ju studenten nu i vår och behöver lite nya kläder. MEN vi är inte överens....och blev osams :(   Va iväg och åt kina/sushibuffe för att få lite ny energi men det hjälpte inte.....Så inga nya kläder till någon av oss :( 
Jaja hoppas vi blir sams snart igen. Men till slut ville han inte ens ha det han hade bestämt sig för först. Och inget av det som vi prata om hemma verkar vara det han vill ha nu. Jag tror han kommer att ångra sig om han kommer att gå i sina vanliga jeans och t-shirt eftersom han brukar tycka om att klä "upp sig". Innan vi får hade han bestämt sig för att ha kostym, skjorta och slips ett för honom självklart val........

Nu börjar vi bli lite småsugna trots att vi åt massor ;)  på buffe´n så Sambon fixar varsin smoothie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0