planeringslista

Morgonstund har guld i mun, säger man ju. Fast idag va det skönt att få ligga kvar lite längre. A kom inte förrän efter kl6 då hade redan Sambon gått upp. Sen låg vi och myste ända till kl7, det vet jag inte när det hände sist =)

Nu är frukosten bortplockad och Dottern skickad till bussen. Stora sonen har jag bara hört när han va in på toa. Han sitter väl vid datorn.....

Solen skiner och jag har planer på att ta en tur med stavarna när A sover. Stora sonen är ju hemma och kan ha koll på om A vaknar. Dottern (och Stora sonen) åker till sin pappa idag så vi har bestämt att inte jogga i helgen men röra oss så mycket vi kan på andra sätt. Så tar vi tag i joggnigen igen på söndag när dom kommer hem.

Stora sonen tar studenten om fyra veckor så jag har tänkt planera hur vi ska lägga upp "allt" som ska göras innan dess. Så inte allt ska hinnas med dom sista dagarna. Fast jag har tagit kompledig tre av sista veckans dagar så om det "skiter" sig så har jag några dagar där. Vi har planerat vad vi ska äta, äntligen kommit överens om hur vi ska klä oss men kläderna måste hinnas köpas också. Måste kolla om det finns några ärvda finkläder som A kan ha. Hitta annars en fin skjorta på HM som kan få följa med hem. Sen ska vi inte prata om skor som också måste köpas......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0