101103

Fortfarande mycket roligt att göra =) Gårdagen blev en bra dag. A behöver inte träffa logopeden mera =)  (Nu skulle vi visserligen få komma om ett år men det va det jag som bad om).
 Kursen/infon på jobbet jag intressant. Men tydligen gör vi rätt redan =)  Lite nytt va det dock, ska besöka högstadiet också och träffa bvc barnen i grupp, dom har vi haft individuellt tidigare för vi tycker att då kommer dom.....
Födelsedagskalaset va trevligt och gott ;)  Alltid kul att träffas. Passa på att bläddra i Allers julmagasin som låg framme ( jag va inte den enda, tror den gick runt hos alla "damer", stora som små ;)  Mycket fint där i, men jag kommer inte att köpa den då jag köpte förra årets men den har jag bara titta i sen så blev det så mycket annat som skulle göras så jag glömde av att titta och inspireras ur den. Ska leta upp den redan nu tror jag så kanske jag får några för mig nya tips =)

Idag är det jobb som gäller igen. Kanske om jag orkar så ska jag åka på smyckevisning i kväll. Syrrans kompis skulle ha ett, alltid kul att träffa lite nytt folk ;) Sen önskar jag mig ett nytt halsband också =)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min senaste tävling där jag bla. lottade ut en Lancome Hypnose Drama! Imorgon kommer vinnaren ligga uppe på min blogg! Missa inte att kika in & se om det blev just DU;)!



Kram

2010-11-03 @ 22:18:20
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Ny tävling hos moi! Kika gärna in & tävla om Essie's underbara lack Limited Addiction:)!



Kram & Trevlig Helg!

2010-11-05 @ 18:12:55
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Låter trevligt med smyckesvisning:)!



Vad roligt att du är med i min Essie Tävling!



Kram & Lycka Till

2010-11-07 @ 23:06:35
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0