helgen som gått

Vilken härlig helg vi haft =)   Börja med att jag fick en massa god mat i fredags när jag kom hem so mStora sonen hade gjort. Sen en massa mys i soffan framför Doobiidoo.
Vi tog en sovmorgon på lördagsmorgonen innan jag skjutsa Dottern till bussen. Väl hemma blev det grillning med Svärföräldrarna i deras grillkåta. Sen följde A;s kusin med hem ( hon och hennes lillasyster är hos dom i helgen) för en massa bus. När hon gick hem så blev det lussebullsbak för A och mig =)  Innan det blev kväll och en tur med bilen för att hämta hem Dottern ;)  På kvällen kom en kompis över och det blev glögg och lussebullar och på tv;n gick Så mycket bättre.
Söndagen började tidigt för idag skulle Dottern till Stan där hon och hennes UF kompisar ha försäljning av sin vattenflaska.
 Om det är någon som är intresserad så hör av er, då dom är tillförsäljning för 45kr (två för 90)

Passa på att hälsa på mamma och pappa en stund när jag ändå lämna Dottern vid bussen. Väl hemma så blev det mer korvgrillning med svärföräldrarna. Väl hemma så tog jag tag i stryckberget ;)

Här även bestämt mig för en sak i helgen men det kommer det ett eget inlägg om, någon som vet vad ;) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0