måndag =)

Trots att det är mycket nu så kommer har en måndagslista. För massor med saker som ger lite extra glad idag =)


♥  Min härliga Sambo och underbara "ungar"

♥  Ett jobb jag trivs med och där jag har chansen/förmånen att få gå på utbildning, i morgon ska jag på en introduktion på en längre utbildning, med utbildningstillfällen under en 2-3 årsperiod.

♥  Att Dottern verkar må bättre idag, hon har varit hängig i snart en vecka.

♥  Stor sonen som nu är en av två kvar till hans "drömjobb, hoppas få veta denna vecka.....

♥  Hann med allt jag tänkt i helgen, även ett fikabesök hos svärmor och svärfar. Vi titta även på stickmönter så nu vet vi nästan vilken tröja A kommer att få till våren ;)


Kom nu ihåg att titta in hos Jennyn för att få flera listor och tänk efter vad just DU mår extra bra av just denna måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0