måndagslista

Måndagslistedax =)


♥  Fluortantsvecka=sovmorgonsvecka

♥  A är hängig(i och för sig mindre kul) och Sambon kan vara hemma

♥ Första advent i helgen som kommer visserligen jobbar jag men hoppas ha lite ork kvar till skyltsöndagen ;)
 
♥  Jag har helt underbara barn och en fantaskiskt Sambon ( ok det finns dagar när dom alla är "billiga" men just i dag känns det bra ;)

♥  Har äntligen bestämt mig för att börja sälja Marykay´s produkter. ( Någon som är intresserad av en visning eller vill beställa produkter ?) Väntar hem startsetet och första "beställningen" i iveckan.



Visst kollar ni in hos Jennyn och läser fler listor ?

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Hej, nu är bambatävlingen hos mig avgjord! Kika in för att se om du vann! Passa på att vara med i mina andra tävlingar också! Dessutom kommer en ny tävling upp på fredag! Ha en fin kväll!

2010-11-22 @ 21:52:03
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Att ha det gott

Lycka till med Mary Kay

2010-11-23 @ 08:21:05
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0