morgonstund har guld i mun....

Hmm känns inte riktigt som guld i mun idag, är supertrött....Men hoppas och tror att det är sista dagen den här veckan som klockan ringer före 5. Är ledigt torsdag och fredag men vi ska på planeringsdagar i morgon mitt på dagen med övernattning, ska bli trevligt. Men kanske lite tidigare upp på fredag än vad jag hoppas på ;)

Jobb idag som sagt, men hoppas kunna "krypa" in i ett rum och "pilla" på datorn då jag har en "datordag" idag. Men oftast sätter jag mig på ett ställe som dom flesta passerar flera gånger om dagen, kul men ibland hinner jag inte med det jag tänkt för alla säger ju ett ord eller två ;)  Måste komma ihåg att plocka iordning fluor då jag är fluortant nästa vecka.

Undrar vad min Stora son ska hitta på för mat idag ?  Han hade beställt hem ostronsås och Mirini ( som jag inte ens visste var jag skulle leta efter någonstans). Vi har tur här hemma just nu han har gjort middag i snart två veckor ( inte i helgen när vi va bortbjudna) och han hittar på så mycket gott och nytt. Igår tog till och med maten slut så det finns ingen matlåda :(


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0