tisdag med fullt ös =)

Eftersom jag va ledig igår så har jag min "måndagsmorgon" idag och jag säger bara, blä så trött jag är. Inte hjälpte det att man fick sova en timme längre i helgen heller....

Idag händer det mycket. Ska jobba men mitt i kommer A och Sambon för då ska vi till logopeden med A. Eftersom Sambon jobbar i närheten av A;s dagis och jag vid logopeden så bestämde vi oss för att åka bägge två. Istället för att jag som hade lättast att få ledigt skulle åka och hämta honom (enkel resa 17km).

Sen har vi för mig viktig info/utb på jobbet. Handlar om hur vi ska ta hand om barnen på jobbet. Och jag jobbar ju nästan mest med barn.

På kvällen ska vi på 10 årskalas med en massa tårta och släkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0