torsdagens

Tid upp: Lika "hemskt" varje gång klockan ringer.....idag va hon 4.45
Frukost: Te och fralla med kaviar, ibland kan jag längta hur mycket som helst efter kaviar...vad har man brist på då tro ;)
Humör: på topp men trött...
Gjort: morgonbestyren
Träningsplaner: på måndag....
Dagens ATT GÖRA: jobba
Ser på: skärmen ;)
Lyssnar på: Sambon som duschar
Läser:  Lyssnar på ljudboken "Saffranshjärtan" i bilen
Bästa: Har en goskille i knät=)
Sämsta:  Plusgrader så snön kommer försvinna :(
Barn: A sitter i mitt knä och myser, Dottern sover och Stora sonen kom just hem från sin sista tidningsrunda  
Väder; Fortfarande svart ute men som sagt plusgrader.....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh, jag tycker så synd om dig varje gång jag läser om hur tidigt er klocka ringer. Jag får sova en hel timme längre, men är jättetrött ändå.

Ligger snön kvar hos er? Här är det en del faktiskt, men det ska töa i morgon tyvärr.

Kram!

2010-11-11 @ 11:10:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Britta Bloggar

Vad kul att du vill vara med och tävla på min blogg, jag har precis dragit igång en till tävling om du är intresserad!

2010-11-11 @ 20:24:28
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0