onsdagsmorgon

Gårdagens besök i stan gav dåligt med resultat :(  Hitta ingen skjorta till A att ha på bröllopet i helgen.....det är mest flanellskjortot just nu tycker jag och det känns inte som att "gå på bröllopskjorta" för mig....  Få se om det blir den som är lite trång över magen ( som han hade på barndopet härom veckan) eller om han får ha vitskjorta som stycker fram under en grön snyggtröja.
Själv köpte jag nya strumpbyxor att ha på bröllopet, tror det egentligen finns massor här hemma ( nylonstrumpor används inte så ofta av mig, men vill inte riskera att det inte finns några hela eller bara i fel storlek...)

Sambon köpte sin efterlängtade helikopter ;)  Det blev ingen märkvärdig utan en från Biltema.

 Bild lånad från www.biltema.se



Tror det va denna men den hade andra färger. Jag min dumma nöt trodde den skulle användas ute men inte det är inne man kör med såna i fall det är någon mer som undrar ;)


Även idag är det jobb som fluortant som gäller. Har nu jobbat 10 dagar i rad och det börjar sätta spår....Men när vi är klara idag så är jag ledig i 6 dagar och det ska bli så skönt. Har visserligen lite saker att göra och hinna med men hoppas jag inner bara vara också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0