dax föe en dagens =)

Nu va det länge sen jag skrev en dagens så här kommer en ;) 


Tid upp: KL 5 ( tog en kvart sovmorgon)
Frukost: I dag blidde det te och hembaktbröd, är superkallt ute och inne så fil kändes inte akutellt....
Humör: bara bra =)
Gjort: duschat,ätit frukost, läst vad som hänt på FB och det va inte mycket
Träningsplaner: Hmmm det va länge sen jag hade några såna. Träningen börjar på måndag men då har jag tyvärr bytt arbetspass och jobbar em. Hur kunde det bli så???
Dagens ATT GÖRA: Mitt tur att hämta A på dagis och ska försöka handla lite, helt slut på mjölk...som ni ser inget speciellt på To Do listan ;)
Ser på: PåStora sonen som just kom hem från tidningsturen.
Lyssnar på: Sambon som duschar och A som busar =)
Läser: Har börjat lyssna på en bok i bilen som heter Kleopatras kam ( tror jag...)Köpt 5 "nya ljudböcker på en köp och sälj sida på Facebook
Bästa: Älskar min underbara familj
Sämsta: Kallt!!!
Barn: A står bakom mig på stolen, Stora sonen har nog landat på stolen vid sin nya dator och Dottern sover hos mormor och morfar i natt.
Väder; Klart och kallt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0