en ännu tråkigare fredag....

Usch och fy är så trött att jag skulle kunna stå och sova tror jag :(  Och jag som har 6 arbetsdagar kvar innan jag får ledigt....hur ska det gå.....

Jobb på schemat idag allstå. Den "längsta" och tråkigaste dagen på mitt två veckors schema. Blää. Har funderingar på att kolla om jag kan ändra lite på arbetstiderna denna dag. Börja en timme tidigare och sluta två timmar tidigare, jag vet att det inte riktigt går ihop. Men antingen korta ner min arbetstid eller ta ut en timme komp, såg igår att jag har 30 timmar komp just nu och har redan inbokade dagar som egentligen är lediga så det lär bli fler timmar. Har visserligen lovat mig själv att vara ledig mycket vid jul men har både årets semester och "gammal" sparad så tror att det också kommer att gå =)

Egentligen är inte att jobba som är det "jobbiga" utan att komma hem och känna att jag inte hinner med allt jag vill och måste göra....Jag jobbar ju visserligen inte heltid ( 70% + en helg i månaden) men när jag har en ledig dag så vill jag inte bara städa utan göra roliga saker med A. Det är ju därför jag jobbar mindre inte för att "städa" mera. Och jovisst gör A och jag "görasaker" ihop också som baka och sånt men tex göra rent badrummet vill jag helst göra utan hans hjälp ;)

Usch det har blev ett tråk inlägg, hoppas ni stod ut ;)  För att göra det lite "värre" så är det grått, blåsigt och lite regndugg ute. Men det är toppen väder för att krypa upp under filten med en liten godisskål framför tv;n i kväll med en massa ljus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0