grå grå grå.....

Ojoj här är det fortfarande full upp =) 

Jobba ju eftermiddag i går och när jag strax efter 18 ser att nog kanske kanske hinner jag med gympan =)  Ringer Dottern som skulle åka med svägerskan och en kompis att hon packar ner mina kläder i väskan. Och jo jag hinner, gick liite tidigare =)  Det va dax för en ny sorts gympa hos oss. Zumba!  Åh så kul det va!  Har sån träningsvärk idag, härligt!

Det tråkiga med gympan va att jag inte kom hem förrän vid halv10 och då orkade inte jag så mycket annat än att duscha och kryupa ner i sängen. Klockan ringde ju 4,45 i morse.......

Dagen idag har mest varit "pest", ingen ork till något....Men men nya tag i morgon, som är min sista arbetsdag den här veckan men som sagt då har jag jobbat 8 dagar i rad.....Har massor att göra här hemma så "ledig" lär jag inte bli...



Vad jag längtar efter alla blommorna i växthusen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0