Italien here I come

Iiiihhhh idag är det dax, åker till Riva del garda, Italien med jobbet =)  Ska bli så kul!  Har både jobb saker och andra roliga saker inplanerade.  Det "värsta" för mig är väl att packa resväskan ;)  Inte för jag har några kläder, ni vet väl hur det brukar låta när man ska någonstan ;)  Men nu kommer den stora resväskan vara full, trots att vi kommer hem på söndag igen....Tyvärr ser det ut att vara lite regn i luften där men ändå varmt. Då blir det svårt med packningen tycker jag, "behöver" ju både klader för värme och kläder för regn och helst samtidigt ;)  Vi ska åka linbana upp för ett berg och sen gå ner på lördag då vore det ju bra om detinte regna allt för mycket. Men som den smäbarns mamman man är så är regnkläderna i packade. Även bikinin =)  Finns en badtunna på hotellet om det blir ett riktigt "skit" väder hoppas annars på ett dop i Garda sjön =)

  

Några bilder jag hittat på nätet från Riva del Garda. Hoppas kunna komma med egna i nästa vecka när vi är hemma igen.

Hoppas nu på en trevlig resa i gott sällskap. En massa god mat, hotellfrukost, mums. Få se om det går att sova utan att ha en liten son som kommer på nätterna. När jag berätta att jag skulle åka flygplan ville han hemskt gärna följa med, gullpluten =)


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Ha det riktigt gott

2010-09-17 @ 16:02:02
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0