ledig torsdag =)

Idag känns det som det blir en mycket bättre dag =)  Trodde på en sovmorgon men nja A ryckte det va lagom att gå upp vid 7 men lyckade "hålla" honom kvar i sängen en stund till med hjälp av en bok M;)  Men kl7 är ju ändå drygt 2 timmar mera än vanligt...

Nu har vi ätit frukost med "brosan" som A säger om Stora sonen, hans namn verkar vara svårt att säga, däremot så går syrrans namn nu bra =)  Fast hon har sovit hos mormor i natt så henne har vi inte sett till ;)

Nu är det dax att ta tag i en maskin tvätt och hänga ut. Ser ut att bli en fin dag i dag, så hoppas hinna vara ute en sväng också. Annars har A och jag betämt oss för att baka lite matbröd idag =) 

Det är dax för mig att välja idag också. Här i skogen har vi möjlighet till det idag och nästa torsdag men då är jag i Italien =) 

Har tänkt hinna åka och träna lite i kväll också. Nytt pass numera även på torsdagar, Team power/combat i 90 min. Kommer förmodligen vara "död" i morgon ;) Så här står det i beskrivningen på vad som kommer att hända; varierande styrka och kondistionspass med skivstång, hantlar, boxhandskar och mitsar =)  Försöker få med mig flera från familjen idag men vi får se hur jag lyckas med det ;)

Ja ni hör att det är bara att sätta igång om jag ska hinna ligga på sofflocket också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0