lördagsmorgon

Över levde gårdagen =)  Men på jobbet va jag tröttare än tröttast.....Ja va trött när jag kom hem med.....

Väl hemma bjöd Sambon på hemmagjord pizza. Blev sen mys med A i massor =)  Sambon tog in lite ved, så vi "premiär" elda för säsongen igår. Lite Tv-tittande sen jag kröp ner i sängen.

En helt vanlig jobbfredag med andra ord = tråkfredag.

Men idag är en annan dag =)  Jobb på agendan men i dag på tandakuten i stan. Har planer på att storhandla mat på vägen hem. Sen har jag räknat med en lugn kväll. Beroende på när jag kommer hem men skulle gärna vilja hinna plocka lite med blommorna ute. Ser lite rissigt ut. Och vill ju hinna "rädda" in pelargonerna. Det börjar bli rätt kallt på nätterna här nu. Regna regält när jag gick upp men nu verkar det skina upp. Skönt. Jag brukar parkera bilen en bit bort från jobbet (=slippa betala en massa parkering) och gå ca 10-15 min.


Kommentarer
Postat av: jenny ♥

Go morgon! Ska tydligen finnas något som går i frösåkershallen på lördagar för 07:or har jag hört av vänner som ska gå - mer än så vet jag inte men värt att kolla upp?



Önskar dig en härlig lördag!



Kram Jenny

2010-09-05 @ 07:44:06
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: jenny

haha - söndag ska det så klart stå ;-)

2010-09-05 @ 07:44:30
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0