måndagsförmiddag

Hmm jobbar ju lite mycket just nu så sitta vid dator kommer långt ner på "listan" när jag är hemma....Passa helst på att få gosa och busa med A så mycket som det bara går =)

.När han gick och la sig så va det mys med Dottern och Sambon i soffan. Lite tv tittande, tända ljus, varsin filt och en god kaka som svärmor bakat som hon ville att vi skulle "test" smaka. Svägerskan ska snart gifta sig och då ska Svärmor fixa lite gott att äta. Och tårtan kommer att gå hem ;) super god, någon slags cheesekake med körsbär på toppen.

Hade ju hoppas sluta tidigt i går men tyvärr inte, visserligen tidigare än i lördags men det fanns inte så mycket ork kvar hos mig så det blev inge blommor fixade. Hoppas hinna med det nu på förmiddagen innan jag börjar jobba

Jag börjar inte jobba förrän kl 13 idag så håller på med lite småfix här hemma. Lite knasig tid A kommer komma till dagis mitt i vilan har jag kommit på...Vi äter lunch här hemma och sen åker vi, han kanske somnar i bilen men mest synd om dom andra barnen som blir störda av oss när vi kommer, får smyga in ;)

Nu dax att hänga en maskin tvätt. Men håller på att fundera ut lite saker att skriva på min måndagslista idag. Kom ihåg att titta in hos Jennyn och bli peppade ni också.



En ros som fått "nytt" liv och blommar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0