måndagslista

Japp så är det måndag igen, och här känns det verkligen som måndag :(  Men nu är det dax för veckans måndagslista och då gäller det att hitta på massa saker som gör mig extra glad och positiv =)  Har ni liksom jag svårt att komma på något så besök Jenny och läs alla listor hon fått.


♥  På torsdag ska jag åka till Italien med jobbet, ska bli såååå kul!

♥  Sambon har ordnat en tid på VC åt A som har en "blåsa" vid ena ögat som inte vill fösvinna har varit där i flera månader.

♥  Strax dax att byta om för ännu ett Zumba pass.  Dottern och jag hade jätte kul sist =)

♥  Lilla familjen hade en rolig dag i lördags med bla Mora Träsk.

♥  Jag köpte en fin klänning på vägen hem från jobbet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0