onsdag

Ny dag nya möjligheter !

Tyvärr känner jag mig off :(
Inte blir det bättre av att det är super dimmigt ute.

Men i morgon är jag ledig,
 och då ska jag försöka komma ikapp,
med mig själv.



Som tur är det en sån dag när jag ska sitta vid datorn och kalla patienter idag.
Måste handla på vägen hem.
 Mjölken är slut igen.
 Undra om man skulle skaffa en ko ;)
Så mycket mjölk som går åt här hemma =)

Någon som har något middagstips?
Kommer hem samtidigt som det är dax
 att äta så något som går superfort vore toppen.


Undra om man skulle göra en ny kategori som skulle få heta "gnäll", Känner mig såååå gnällig just nu.


Kommentarer
Postat av: Vero

Hahaha... kom att tänka på en sak nu efter din kommentar hos mig.

Var det inte du som tog betalt för mig igår?

Jag tror jag smäller av, snacka om att man är som en zombie när man kommer ut därifrån, så himla skönt att få gå därifrån.

Kom att tänka på det eftersom du kunde namnet där jag varit och jag tänkte att jag inte alls skrivit in det. Hihi...



Ha en bra dag!

2010-09-08 @ 09:23:34
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0