söndagens

Tid upp: KL 6, hua...det är ju söndag...
Frukost: jprdgubbsthe och skinksmörgås
Humör: bara bra =)
Gjort: duschat,ätit frukost, läst vad som hänt på FB och kollat några bloggar så nu är jag sen....
Träningsplaner: hmmm
Dagens ATT GÖRA: Jobba, hoppas hinna titta till uteblommorna idag. Köpte en höstblomma som jag tänkte fixa till i utekrukan med lite som redan finns hemma.
Ser på: Fin vädret ute =).
Lyssnar på:datorsurret...
Läser: Strax dax att lyssna på ljudboken i bilen
Bästa: I morgon har jag sovmorgon =)
Sämsta: kan inte komma på något just nu, har ju redan "beklagat" mig över att jag jobbar 8 dagar på rad...
Barn: A och Dottern sover (tror jag, det är tyst i allafall;)  Stora sonen är hos sin pappa, men va här för en stund sen då han glömt lite jobbsaker här hemma.
Väder; Ser ut att bli en lika fin dag idag som i går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0