Thun´s

Hemma från Thun`s. Ställde oss i kön för att betala 19.58 dom stänger 20, har nog aldrig varit kvar där så länge....Men känner mig tyvärr inte helt nöjd med mina inköp :(  Köpte med två klänningar hem, men nja ingen såg ut som jag tänkte innan jag åkte hemifrån. Ska prova hemma i lugn och ro med skor till så får vi se. Den som jag trivdes bäst i när jag prova är svart, känns så där kul att vara hel svart på ett bröllop, känns mer som en begravning...
 
Jag prova även en snygg jacka från Didriksson. Men jag va för stor :(  Fanns massor men den modellen jag tyckte bäst om fanns inte i så många storlekar kvar ( eller framme)

Däremot så gjorde Stora sonen bra köp. För hans del blev det bla en skitsnygg skinjacka =)  från Jofama. Hoppas få ta ett kort på honom i den och visa ;) På bröllopet kommer han ha kostmen som han köpte till studenten.  Han köpte även vinterskor, såna har han inte haft på flera år utan bara gått i gympa dojjor. Så jag blev glatt överaskad när han börja titta på såna.

Dottern handla också kläder till bröllopet, hon köpte också ett par snygga stövletter.  Just nu är jag så trött så jag minns inte ens hur dom ser ut eller vilket märke det va.

Till A leta jag också kläder men hitta inga. Hade tänkt mig en ny skjorta men får leta vidare....

Huu så tråkigt inlägg :(  Hoppas få till ett roligare i morgon. Om nu bara tiden finns. Tror att det blir ett besök hos svärmor och sen ska det tvättas mera fönster....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0