tisdagsförmiddag

Känner av rumpan sen Zumban igår kväll =)

Hann inte med något kakbak så det får blli eftermiddagens måste. Någon som har förslag på några goda kakor med lätta recept;)

Har en ännu längre sovmorgon idag eller kanske inte kan kalla det sovmorgon när jag egentligen är ledig men ska vara med på halva dagen som fluortant. När vi står utanför matsalen på högstadiet är det nästan "omöjligt" att hinna själv. Om det går som planerat ska jag åka om HJÄLP! om 5 min..... Nu blir det bråttom jag sitter fortfarande i morgonrock visserligen nyduschad och just avslutat frukost med A och Stora sonen =)


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nu tror jag ALLA testat zumba utom jag... måste nog testa jag med :-D Önskar er en fin dag <3 Kram

2010-09-28 @ 10:36:17
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0