onsdag

Hemma efter en hel dag. Fluortant på förmiddagen - mitt på dagen. Sen hämta jag A och åkte till mormor där kusinerna fanns att busa med ;)  Sen åkte jag vidare till mötet där vi bestämde vilka helger vi ska jobba. Tog inte så många extra dagar, tror det bara blev nyårsafton och långfredagen förrutom "mina" vanliga helger.

Är nu äntligen hemma och sitter framför tv;n och dator. Ser just nu att "Bonde söker fru" börjar nästa onsdag. Det är ett av dom få dokusåpor som jag har följt. Får se hur det blir i år.



Här omdagen så tog Sambon, A och jag en promenad fram hit och köpte lite solrosor. Härligt att kunna göra det. Tog fyra blommor ur "hinken" och la en tjuga i glassburken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0