zumba + capri collection

Hemma efter ett härligt Zumba pass =)  Sitter ny duschad och smockar i mig digestive kex med brie ost, mums men hur tänkte jag nu egentligen......

Laddar för en massa tvättande i morgon, hoppas det blåser liite så tvätten kan hängas ute och torkas. Vet inte hur jag tänkte här heller. Skulle ju packa i morgon hade jag tänkt...

Ska visa i morgon hur jag tänkte matcha klänningen jag köpte på väg hem efter jobbet. Fanns mycke mera som jag kunde tänka mig att köpa. Någon som har CapriCollection kläder som vet hur dom är? Efter att varit inne på deras hemsida blev jag lite sugen på att sälja såna kläder själv. Är det några kläder som faller er i smaken eller är det bara jag som blev lite "köpgalen" och inte såg hur kläderna ser ut egentligen? Någon som  säljer eller har sålt ?  Försökt hitta något på nätet att läsa om folk som säljer eller har sålt men hittar bara olika butiker som säljer.


Kommentarer
Postat av: Camilla, En mammas dagbok

Jag vill också testa Zomba någongång....

2010-09-14 @ 13:27:35
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0