julmusik

Har haft en bra dag, innehållande en massa mys och lite "måsten". A och jag har varit ute och plockat in lite mera enris och mossa. Sen gick vi till farmor med ett julkort, där fick vi lite gofika :)

Nu har jag städat badrummet (det va behövligt :(  Man tror ju när man bor med 3st till vuxna personen, som också använder badrummet, skulle man kunna tro att det vore fler än jag som skulle vilja ha ett rent sånt....) Jaja jag ska inte klaga hade jag bett någon att göra´t hade det nog blivit gjort.

Strax ska jag och A iväg och lyssna på alla kyrkans körer som har ett gemensamt uppträdande i kväll. Vi kommer att få höra på Dottern( och hennes två körer) och kusin M + en massa andra killar och tjejer som sjunger julmusik. Är det något jag gillar så är det julmusik och framför allt i kyrkan, det är en sån härlig stämning där.

På tal om julmusik så letar jag efter någonstan där jag kan lyssna på just sån via datorn. Är det någon som har något tips ?

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så mysigt att lyssna på julmusik i kyrkan ,verklig stämning!!! Å på webben kan du söka efter julradio så kommer nog olika alternativ upp :-D KRAM

2011-12-18 @ 21:55:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0