hela veckan...igen....

Redan onsdag, vart tar dagarna vägen.......

I lördagsjobba jag först en sväng, handla sen hem och byta om för på kvällen hände det grejor ;)  Sambon och jag har fått en "upplevelse" av vår kompis i födelsedagspresent tidigare och i dag va det dax. Vi åkte till stan och åt och drack gott för att sen gå på bio. Nu hade han valt ÅsaNisse, och kan bara säga se den inte. Inte ens han som valt den gilla den.....

Söndagen bara försvann.......

Måndag va det jobb igen. Sen hem till en kompis och lånat hem en super fin klänning som jag kanske ska låna när det händer saker här hemma i sommar =)  Men kvällen tillbringades i soffan ( trots att de va måndagskväll då det annars händer saker) Det va ju alla ♥ dag. Sambon och jag firar även 5 årig förlovningsdag =)  Jag hade köpt en strut med Tycker om dig kola från Årechokladfabrik, mums.

Gårdagen tillbringades i stan. Började med att besöka sjukhuset där vi hade en kontrolltid för A. Vi kolla hörseln och den va perfekt =)  Skulle sen få träffa läkaren. Där fick vi sitta och vänta 40min utan att få höra något om dom va försenade :(  Usch va jag ogillar sånt......Hos oss går vi ut och säger till när det gått 10-15min efter utsatt tid så patienterna vet att dom inte är bortglömda.
Vi passa även på att titta på en jacka till mig men nej hitta ingen :(   Finns ingen som passar....antingen i storlek eller stil......
På kvällen beställde jag ett STORT paket från MaryKay, så nu längtar jag tills det kommer. En del har jag sålt annat är sånt jag inte haft tidigare som jag ska ha med och visa. Blev även några presenter till kalasbarn den närmaste tiden =)

Idag är det em jobb på schemat och då lär jag inte hinna/orka så mycket mera....

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Ang Mary Kay Jag har kommit av mig helt

Jag gillar produkterna men här i Uppsala är det för många säljare

2011-02-26 @ 06:34:25
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Skönt att hörseln var bra! Jag har precis lagt upp en ny tävling om du är intresserad...?

2011-02-28 @ 22:16:31
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0