måndag = lista

Japp får ju inte glömma att göra måndagslistan idag =)

Idag är jag extra glad för;

♥ Min älskade familj, vad vore jag utan er.

♥ Fina vänner som kom på besök på min födelsedag.

♥ Ska på MaryKay möte i kväll, det ska bli kul. ( Behöver lite peppning.....)

♥ Göterborgsresa på torsdag med bästa L, vi ska hälsa på en tidigare jobbarkompis. Låter som hon har en massa skoj som vi ska göra.

♥ Sista betalning på lånet som vi tog när vi la ner jordvärmen. Super skönt nu kommer vi ha lite mer pengar varje månad =)

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Visst är det så skönt med mer pengar i plånboken! Underbart! Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!



Kramar i massor/ Jenny



Psst: Missa inte att tävla om ett solskydd till vagnen (perfekt till semester i värmen eller en varm sommardag i Sverige) http://jennyn.se/2011/january/tavla-vinn-solskydd-fran-axelida.html

2011-01-24 @ 22:55:49
URL: http://www.jenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0