min måndag

Jobb hela helgen. På lördagen passa jag på att titta in på Lindex där det va halva REA priset för medlemar. Perfekt för mig, Köpte mig ett par nya jeans och 2 bh;ar, för nästan ingeting.

Idag är jag ledig och det är lika bra för A har varit och är fortfarande förkyld, har feber och hostar :(

Har lite småpyssel som jag tänkt göra. Ska ju åka till Göteborg på torsdag så ska börja packa lite. Se till att det finns rena kläder till dom som är hemma också.

I kväll ska jag på MaryKay möte, ska bli kul men även lite spännande då det är första gången jag är med i lokalen.


Kommentarer
Postat av: Uttan

Hej!



Jag fyndade också lite i lördags ett parbyxor och en tunika som kostade 120 och hade kostat 399 super bra.



Kram!

2011-01-24 @ 12:15:29
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0