bröllopssvammel

Hmmm dåligt med skriva här....Har massor i huvet....Idag sitter jag och stansar ut röda hjärtan som jag TROR vi kommer ha liggande på bordet som dekoration. Ja det är allstå bröllopsplaner som det är tjockt av i mitt huvud.
Vi har tur och har fått massor med hjälp av vänner och släkt.
Träffa syrrans tjej häromdagen, hon ska fixa mitt hår på lördag, min frissan är ju bortrest. S va lite nervös först men jag hade fått bra "instruktiopner" från frissan så det gick bra och kommer att bli fint. Vi hade en dag till som vi kunde testgöra frisyren men det gick så bra första gången så den behövs inte. och det är nog lika bra för vi har ett späckat schema framför oss i veckan. Roligt är det men det ska bli skönt nästa söndag när det "bara" är städning kvar ;)
Sambon sitter just nu på gräsklippan han har tidigare fixat med "sånghäftet", ja det är ju inte bara sånger i det utan jag vill få plats med massor där i. Han har också fått på "sin lott" att göra ett blad till kyrkan med programet där. Nu letar vi efter en bild på kyrkan som vi kan använda på framsidan. Måste ju vara en bild som man lätt kan kopiera och att man fortfarande ser vad det föreställer.
Hmm ja ni ser mycket funderingar och detta är bara en mycket liten del av allt som vi ska fixa och hinna i veckan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0