me and I

Hmm ibland blir det inte som man tänkt sig......Va in på tradera och kolla lite meandI kläder då syrran sa att hon skulle ha sånt "party" i höst och jag tänkte kolla in lite. Visserligen är det ju ny säsong då och nya kläder, men ändå jag kollade lite. Fanns inte så mycket till A men jag hitta en kofta som jag gilla. La ett bud och fick just ett mail att jag vunnit auktionen. Inte alls planerat och har ingen aning om vad jag ska använda den till.....

Inte så tokgit väl?  Jag föll för volangkanten.

Kommentarer
Postat av: Camilla

En sån har jag också. Jättefin till jeans och ett långt, vitt linne. :)

Kram!

2011-09-05 @ 16:05:47
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0