måndagslista v 24

Idag blir det en tidig måndagslista för att jag ska vara säker på att inte hinna skriva den ;)

Idag är jag extra glad för:

♥ Mina härliga barn och underbara Sambo

♥ Det går sakta men säkert fram med våra bröllopsplaner. Telefon har ringt i massor i helgen, snart är det sista dagen för att anmälla sig.

♥ Vi har haft soligt och varmt (för varmt om man frågar en del) i många dagar, men idag ser det ut att bli sämre, kanske lika bra det så det blir något gjort inne.

♥ Har mycket roligt framför mig, bla tackvare att jag börja som konsulent inom MaryKay.

♥ Trivs på mitt jobb men räknar ner till semestern ;)  Har nu 8 arbetsdagar kvar! 


Glöm inte att titta in hos Jennyn för att läsa flera listor =)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Skönt att det vankas semester snart. :-) En annan har 6 veckor kvar...

2011-06-13 @ 14:29:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack rara för ditt grattis, å jag får ju säga grattis tillbaka, ser att ni planerar att gifta er <3 Så roligt!

2011-06-19 @ 18:53:50
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0