solskenslördag

Hade en toppen dag med både rabattrens och solstolshäng :)  Solen sken från en klarblå himmeldagen. Myggorna har hittat hit.....Stora sonen fixa middagen, det blev kycklinggryta med starkkorv, mums. Har även hunnit kollat igenom A;s ärvda kläder, så nu har massor med t-shirts att använda. Han gillar bäst den då han ser ut som en brandman, jag har en annan favorit ;) Tror även att han har över 30st shorts, så tvätta behövs inte ;) Och så måste värmen hålla isig så han hinner använda så många som möjligt :)

Solen skiner även idag. Det kanske blir en tur till bakluckeloppisen :)  Undra om jag ska åka själv eller om jag ska fråga om Sambon vill följa med ?  Med honom med tror jag dock att det blir en snabbare tur en om jag åker själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0