söndagskväll

Hmm hade tänkt ta tag i det här med att blogga igen....men men .....går lite si och så med det....Vet inte om det är solen och värmen som drar eller att jag just nu har ett flyt i mitt MaryKayande :) Spelar ingen roll få se till att det finns tid till det jag vill ;)

Har jobbat i helgen så tyvärr ingen sol för min del :(  Hoppas däremot få lite klirr i kassan ;)  Igår va vi bort på mat hos en kompis. A fick sova hos farmor och farfar för jag jobba och pappan har varit iväg till TierpArenan och tittat på dragracing bla. Stora sonen va även han där men med sin pappa och lillebror. Dottern åkte buss till Frankrike med kyrkan tidigt i morse.

Veckan som kommer är det fullt med kvällsaktivitetar, kul! Men har kortvecka (jobbar bara tisdag och onsdag) så det ska nog gå bra. Ska MaryKaya två kvällar ( visserligen också jobb men det känns inte som det ;)  I morgon har vi gästkväll och jag har fått med mig tre gäster. Tisdag ska jag ha klass med tre tjejer på jobbet. Onsdag fyller svägerskan år och på torsdag ska vi ut och äta med min sales Director som har fyllt 40 nu under våren. Som ni ser bara en massa trevligheter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0