110310

Ser att ni är några som tittar in har även fast jag inte skrivit på jääätte lääänge. Händer så mycket så jag hinner knappt sitta vid datorn. Men det är mest roliga saker så det gör inget ;)

Har nu långledig i fem dagar känns skönt för att det varit mycket som sagt va. Idag ska vi till frissan med A sen ska vi hälsa på hos mormor och morfar det va också jätte länge sen.
Resten av ledigheten är inte planerad förrutom en tur med skotern och grilla korv om vädret blir fint. Börjar ju bli liiite varmare nu. Men som vanligt har vi masssor med snö hemma hos oss :(

Med MaryKayande går det så där. Tycker det är svårt att fråga om det finns någon som vill boka "klass". När jag väl har det tycker jag det går ok.
Nästa lördag bär det av till Stockholm för att gå på konferans med MK ska bli spännande. Dom som gått tidigare säger att det ger massor så det hoppas jag på.
Letar efter ett par snygga (helst inte allt för dyra) inneskor som jag kan ha i Stockholm. Tidigare har jag bara haft ett par platta men dom gillar jag inte :(  eller stövlarna när det har passat.

Nä nu ska jag gå och fixa lite lasagne så middagen är färdig när vi kommer hem från mamma, misstänker att det kan bli sent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0