ledig fredag :)

Ledig dag och solen skiner =)
Men som sag min enda lediga dag. Har jobbat 5 och ska jobba 7 till innan jag får en (eller två) lediga dagar. Ska förska hinna med en massa MaryKay i mellan också. På måndag har vi kundkväll med fot och spa tema det ska bli kul. Har två (tror jag) gäster med som det ser ut just nu, hoppas på en till.

Idag har jag bara några saker på "agendan" sen ska jag bara mysa i solen. Lät som syrran och småkusinerna kommer ut en sväng under dagen =)  Så lite fikabröd och lunch ska ordnas. Till kvällsmat för det bli grillat.

Igår kväll va det grillkväll på dagis. Dom hade ordnat det bra. Avslutades med tipspromenad där man fick rita sig i ansiktet för dom olika svaren så vi har fortfarande en kille med röda kinder och en svart ring runt ena ögat för tvätta bort det se nej det går inte ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska ni också gifta er 23/7??



Hoppas du haft en skön lördag!

2011-05-22 @ 01:24:12
URL: http://rebeckasblogg.wordpress.com
Postat av: Rebecka

Åh va kul!

Känns det lika overkligt för er som för oss?

Det känns inte som om vi planerar för vårt bröllop... :p

2011-05-22 @ 12:05:57
URL: http://rebeckasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0