Glädje

Hmm skriver väääldigt sällan här inne nu för tiden.........Händer inget ....eller jo en massa men inget som är "värt" att skriva om .....eller jo kanske, men tiden räcker inte till.........eller jo ;)   snarare jag lägger helt enkelt den tiden här. Både lite tråkigt ( är ett bra sätt att gå tillbaka och kolla vad man verkligen har gjort) och lite skönt (att inte känna att man "måste" skriva flera inlägg varje dag).

Med mitt MaryKay jobbande går det sådär. Lägger inte så mycket tid på det men när jag väl gör det så är det super kul. Igår kväll hade vi Awards night och jag blev framröstad till MissGoGive en ärofylld titel som jag är tacksam över. Fick en massa fina presenter. Hade även varit på flest Unit mötet så fick en liten present även för det. ÅHH så kul det är att få presenter. Fick även en ballong som det står Believe you can på som A just nu springer omkring med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0