jobblördag....

ledig igår jobb idag.....

Full fart på jobbet sen snabbt hem för lite mera fixande. Nu lyser det adventsljusstakar i varje fönster (tror jag) och det är ren bäddat i sängarna. Härligt! Så nu är det soffan som gäller ;)  Just nu är det barn program på men snart är det sängdax för A och då blir det så mycket bättre för Maken och mig. Till det blir det nog cola och ostbågar ;)  Kanske skulle ha något mera adventigt men nä det blev glögg och nybakade saffransbullar och pepparkakor igår, det får räcka ;)

Fick iväg julkortsbeställningen igår så känner mig nöjd, det va tidigare än förra året :)  Nu är det bara att vänta på att dom kommer så jag kan skicka iväg dom.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så gott med lussekatter!

2011-12-02 @ 14:56:10
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

hmmm julkorten ja... jag har glömt att beställa de senaste tre åren, å även i år, kanske inte försent, men tror banne det får bli min tradition att inte beställa julkort ;-D ler KRAMAR

2011-12-08 @ 19:25:53
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0