Skogspromenad

ÅH ibland är det extra härligt att på i "skogen". A och jag har just kommit hem från en promenad. Det blev inte bara mossa utan plocka liiite lingonris. "Hitta" två en buskar som blåst omkull för länge sen som det såg ut men dom hade jag inte sett tidigare men har ju inte haft advents/jul ögonen med förrut ;)  Fanns även en rishög kvar vid kraftlinan sen dom röjde där. I den fanns det en massa granris som fick följa med hem. Ja även en hel gran(topp) fick följa med. Vet ännu inte vad jag ska göra av den. Just nu står den lutat mot huset och ser fin ut ;)


Gammal bild från skogvägen A och jag gick idag.

Kommentarer
Postat av: research essay

Some people feel themself terrible in the wood. It's because the air is pure there.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0