Måndag :)

Japp så va det måndag igen. Känns som jag har en "lugn"vecka framför mig, törs man skriva så ? Nu kanske det blir full fart.....

Måndag = måndagslista

♥ Hämta hem min lillkille tidigt på dagis idag (sluta lite tidigare än vanligt). Och han blev inte ledsen som han ofta blir när vi hämtar "för" tidigt :)

♥ Har en slappdag idag, kommer bara göra sånt jag vill ;)
 
♥ Har "långledigt" i helgen som kommer (ledig3dagar)

♥ A har önskat pannkakor till middag, mums. (får bli på låglaktos till pappan som numera äter så och mår bättre i sin mage)
 
♥ Mamma och jag ska på kondis i morgon, kuligt!

♥ Trivs superbra i min nya jacka.

Titta hos Jennyn och läs fler listor

Kommentarer
Postat av: Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Hej vännen!

Fin blogg och fina bilder!



Vad gör du?

Kram

2011-10-17 @ 17:40:45
URL: http://magiskatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0