Måndagslista !

Super länge sen jag skrev en pepmåndagslista. Här kommer en men kan inte lova när det blir nästa....


♥ Som (nästan) alltid kommer mina härliga barn och underbara Make ( hmm känns fortfaradne häftigt att skriva make iställe för Sambo) först, utan er stannar min värld.

♥ Maken och jag hade en toppen helg förra veckan då jag vann biljetter till Lena Philipssons Drömshow på Mrs Moet's blogg. Sov på hotell, härligt!  Visserligen så längta vi lite efter A som alltid kommer till oss på natten ;)
♥ Finvädret som va i helgen, visserligen jobbade jag men vi hann med en picknick i fredags :)

♥ En "lugnare" vecka på jobbet efter några "häst"veckor.

♥ Ska jobba 4 dagars veckor from nu fram till nyår. Känns sådär men försöker göra det till en positiv sak :)

Glöm nu inte att titta in hos jennyn och läs flera måndagslistor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0