förkyld......

Känner mig fortfarande sjuk :(  Stanna hemma från jobbet igår tom och då är jag riktigt sjuk, för det är något jag väldigt sällan gör.
Idag är det alvedon och c-vitamin på menyn :)  Inge vidare men vi ska kanske få gäster i kväll och då vill man ju försöka verka pigg.
Våra planer va att sitta ute men det skippar vi, det får bli inne så vi inte blir ännu sjukare :)

Tvättmaskinen går för fullt, Stora sonen ska till Scwheiz på jobbkurs, dom åker på måndag. Och jag ska ju åka nästa lördag. Vädret är ju inte det bästa när det gäller att få något tortt. Visserligen skiner solen idag men det är fuktigt ute ännu.

Fick hem tröjan från meandI som jag beställde till A. Super skön kvalité. Kanske lite smal i modellen men jag har köpt en stor storlek så vi ska kunna ha den ett tag. Är lite sur, säljaren sa att man skulle få hem den i brevlådan, men inte vi, va tvungen att hämta den på utlämningsstället. Och det är inte i närheten och inget ställe vi besöker så ofta. Sen tar dom ut ett pris på 49kr för frakt och porto + 17kr i aviavgift. Allstå blir jag tvungen att betala 296kr för en tröja som kostar 230kr ( vilket jag tycker är ett dyrt pris för en barntröja). Jag hade lika gärna kunnat hämta tröjan hos henne ( är ungefär lika långt som vi har till utlämningsstället) istället för att betala en massa "onödiga" utgifter. Fick ingen information om man kunde gjort så istället. Det ska jag kolla till nästa gång....

 Super fin och skön ´tröja som A gillar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad roligt att du gillar kläderna! =) Det är helt ok att vänta med betalning. Jag reserverar kläderna åt dig och mailar dig betalningsinstruktioner samt info om fraktavgift under helgen så kan du ordna det i lugn och ro när du kommer hem. Önskar dig en trevlig resa!

Kram Emma - Emmas vita drömmar

2011-09-14 @ 21:10:44
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0