Några dagar....

Hmm fullt upp i livet just nu så hinner inte skriva så mycket här längre.....   Som tur är, är det mest roliga och bra saker som händer så det är ok :)  Tyvärr är det lite tråkiga saker också men det tar jag inte upp här.....

Idag har A och jag varit iväg på kyrkis, inte så mycket barn men oj så skoj vi hade :)  Fördelen med att jobba helg är att jag oftast kan vara ledig måndagen efter så vi kan gå på kyrkis och träffa barn här i från "skogen". Det tycker både A och jag är kul.

Igår va A på "simskola", ja det är väl mera lek och plask även fast A kallar det simskola ;)  Det va andra gången och den här gången gick det mycket bättre än sist, dock va det liiite läskigt mellan varven. Men det är väl mitt "fel" vi har inte varit så ofta i simhallen trots att vi har en fin och bra simhall i närheten.... A tyckte ju att det va lite "läskigt" att bada ute också i början men det gick ju bra efter ett par gånger ;)  Få se om vi kommer iväg och badar lite i veckan bara för att "träna".

Hade lämnat en massa kläder för försäljning i går men tror inte det blev så mycket sålt tyvärr. Lite tråkigt hade varit skönt att bli av med lite ;) 

I lördags så stanna jag kvar i stan efter jobbet och träffa dom andra. Då handla Stora sonen golv till dom två resterande rum och tapeter till sovrummet. Det blev även en säng, säng bord, data bord och stol men dom va det leverans tid på så dom får han vänta på några veckor till. Tråkigt men han kommer nog få det fint när dom väl finns på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0