Ännu en tävling....

Ser att ni är några som fortfarande tittar in trots att jag nästan inte skriver något numera. Ibland saknar jag känslan av att skriva men så går det över ;)  Få se om det blir några fler inlägg som inte har med tävlingar att göra...... Men när man får en större chans att vinna fina priser när man gör ett inlägg så är det så klart att man gör det :)

Denna gång är det en helt underbar pläd som jag skulle vilja vinna. OM jag har den stora turen på min sida så skulle jag ge den till min Dotter som tar studenten i sommar och ska plugga vidare på universitet/högskola och kommer då att flytta hemifrån. Och då tror jag att den skulle passa henne perfekt.

Seså in ni också och kolla på Helenas blogg.  Om inte annat för att kolla in när/hur dom byggde sitt uterum och soldäck, det har jag gjort för i sommar kommer vi också få ett soldäck (uterummet får vänta tills nästa år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0