Dax för nästa utmaning!

Skrev ju tidigare om att jag blivit utmanad av Therse . Och nu ska jag försöka skriva ner fem saker andra inte vet om mig.

1. Blir helt "galen" om jag inte får äta med jämna mellanrum. (Ja detta vet så klart folk i min närhet som råkat ut för mig)

2. Även jag har svårt att skilja på höger och vänster. (Använder mig ofta av Hälsa med Höger)

3. Måste läsa allt i en tidning, från pärm till pärm. (Ni skulle se mina tidningshögar som väntas på att bli läsna)

4. Plockar alltid om det andra ställt in i diskmaskin för att få min ordning (Dock endast hemma. Förståligt nog så har sambon nästan helt slutat plocka in i maskin, fast jag tycker att han ska lära sig min ordning ;)

5. Kan inte komma på något mera. Ja inte för att det inte finns för det gör det säkert kan bara inte komma på någon just nu.

Hoppas ni fortsätter att läsa och kommentera även fast jag berättat lite "hemlisar" om mig. =

PS på trisslotterna som fanns i plånboken (se tidigare utmaning) så va det vinst på ena. Hela 25kr rikare är jag nu =)

update: man skulle skicka denna utmanning vidare men jag tycker den är lite "läskig" så ni som vill ta den.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Hi hi, vilken jobbig grej att du måste läsa allt i tidningarna :-) Men jag förstår dig till fullo med diskmaskinen. Jag ändrar också till min egen ordning!

2008-09-18 @ 21:17:45
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0